فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

بازی ایرانی جوجه ی سمج


با سلام خدمت شما دوستان عزیز

یکی از دوستانم بازی بسیار زیبایی رو ساخته که "جوجه ی سمج" نام داره و میتوان گفت اعتیاد آور هست.بازی از نظر من از گیم پلی و گرافیک و موسیقی خوبی برخوردار هست میتونه یه بازی موفق باشه

من هم تصمیم گرفتم این بازی رو برای دانلود شما عزیزان بذارم

حتما دانلود کنید.جان من دانلود کنید...گفتم جان من ها

با آرزوی سلامتی برای این دوست عزیزم


سازنده ی بازی :بهراد کبیری

دانلود بازی جوجه سمج


نظرات 5 + ارسال نظر
رعنا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://ranajoooon.blogfa.com

ممنونم
عالی بود

خواهش میکنم

افی گربه پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

نبود...پیدا شد...آشنا شد...دوست شد...مهر شد...
گرم شد...عشق شد...یار شد...تار شد...بد شد...
رد شد...سرد شد...غم شد...بغض شد...اشک شد...
آه شد...دور شد...گم شد...
اخ جون بازی

آجی سرکارمون گذاشتی؟؟!!!

الناز پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://Elnaz-ry.blogfa.com/

سلام دوباره
این بازیه خیلی توپ بود
خدایی باحاله
مرسی

خواهش میکنم

امیر (الیاس) جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

ا اینه بازی ای که بهراد ساخته؟!
دستش درست خیلی باحاله

افی گربه جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

سعی نکن متفاوت باشی فقط خوب باش ، این روزها خوب بودن به اندازه کافی متفاوت هست!

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد