فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

دانلود بازی ایرانی آینه -Mirror



سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان گل و گلاب

بالاخره روز موعود فرا رسید و امروز بازی جدیدمون بنام Mirror رو در سایتهای مختلف بازی پخش کردیم

مثل اینکه وبلاگ من هم تبدیل شده به مرجع بازی

خوب بدون مقدمه میرم سراغ اصل مطلب

من و دوستم پرهام یک ونیم ماه پیش خواستیم بازی بسازیم که پرهام ازمن خواست یه ایده ای بدم واسه بازی که تصمیم گرفتم بازی مثل الانی که ساخته شده بشه

بازی داستان نداره و فکری هست و شما باید با تنظیم زاویه های آینه ها توپو به مقصدش یعنی چاه برسونید.گرافیک و ساخت و انتخاب موسیقی هم همش کار خودم هست و نصف برنامه نویسی رو هم من انجام دادم

دیشب نخوابیدم و کارای بازی رو راست و ریست کردم.تا ساعت 4 صبح بیدار بود بعدشم که سحر والان هم که ساعت 8 صبح هست خیلی خستم و تا بعد از ظهر میگیرم میخوابم

تایادم نرفته بگم:حتما حتما راهنمای بازی رومشاهده کنید!

اینم شناسنامه ی بازی:

نام بازی:آینه-Mirror

سبک:فکری-سرگرمی

سازنده:گروه بازیسازی پایا-محمدجواد محمدی,پرهام نورآیین

موتور بازی:گیم میکر8



بدلیل تجاری شدن بازی،لینکها حذف شدند!


امیدوارم از بازی خوشتون بیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
رعنا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://ranajoooon.blogfa.com

سلام
وای مرسی عزیز
خیلی باحاله

قابل شما رو نداشت

مصطفی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

ایده بازی قشنگه ولی مراحل طراحی خوبی ندارن. یعنی قراره بازیکن با قدرت تفکر بازی رو بگذرونه ولی بیشتر با سعی و خطا کارش راه میافته.
موزیک که برای من همه اش نویز بود انگار که با سرعت زیادی پخش می شد.
بقیه چیزا خوب بود. در کل ادامه بدید خیلی خوبه

بسیار ممنون از نظرت

امیر (الیاس) سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

بازی زیبایی بود موفق باشی توی تی تی هم نظر دادم اونجا میتونی نظر اصلیمو بخونی

آلافام سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

خیلی خوب بود اما سخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد