فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

میهن کست-شماره نخست


سلاااااااااااام خدمت همه ی دوستان گلم.بالاخره امروز شماره نخست"میهن کست" منتشر شد.در این پادکست بیشتر سعی کردیم که شما رو با بخش های مختلف پادکست آشنا کنیم.خوب توی این پادکست من و امین (خودمونی) باهم همکاری میکنیم و امین عزیز بخش های طنز و نکته ی روز و شعر رو بر عهده داره.در پادکست بیشتر سعی میکنیم که جنبه ی طنز نگه داشته بشه تا شما از گوش دادن به اون خسته نشید.امیدوارم از پادکست لذت ببرید.

باسپاس



دانلود پادکست با کیفیت بالا (HQ)

لینک دانلود 1

لینک دانلود 2


دانلود پادکست با کیفیت پایین (LQ)

لینک دانلود 1

لینک دانلود 2



پخش آنلاین

توجه:کیفیت پادکست برای پخش آنلاین پایینتر از فایل های دانلود میباشد!


هرج و مرج فرهنگی!

این چند روزی که مشهد بودم،متوجه یه مسائلی شدم که باید خدمتتون درموردش توضیح بدم:

1-روز اول که برای نماز مغرب با پدرم رفتیم حرم،پس از پایان نماز مغرب،یه مردی 50 ساله که در جلوی صف نماز بود،یه دفعه بلند شد و برای مردم سخنرانی کرد!میگفت:دست جووناتونو محکم بگیرید و بیارید تو مساجد تا سر براه بشن و نرن دنبال کثافت کاری و گناه!...البته خیلی چیزا میگفت اما اینش برام خیلی مهم بود.اولا،ببینید بعضیا چقدر از ما جوونا دید منفی دارن که فکر میکنن همه ی جوونا کثافت کار و گناهکار و کافر هستند! خوب این دو حالت داره:یکیش اینکه چون خودشون در جوونیشون کلی کثافت کاری کردن و حالا که کیفشونو کردن و دیگه لذتی براشون نمونده،اومدن دارن مارو نصیحت میکنن و فکر میکنن که جوونای امروز همشون مثل اینا هستن (البته من همه ی میانسال هارو نمیگما فقط بعضیاشونو میگم! یعنی افرادی که مثل همین آقا هستن که سخنرانی کرد) در حالت دوم اصلا به فکر و ذهنشون چپوندن که جوون گناهکار هست و هیچی حالیش نیست.همونطور هم که میدونید هم مورد اول و هم مورد دوم مقابله باهاشون کار حضرت فیل میباشد!!!...


ادامه مطلب ...

پادکست هفتگی وبلاگ



باز هم سلام. همونطور که قول داده بودم قرار بود چند آیتم جدید به وبلاگ اضافه کنم.یکی از این آیتم ها "پادکست" میباشد که بصورت هفتگی و هر پنجشنبه در اختیارتان قرار میگیرد.آیتم دیگری هم در نظر دارم که آیتم نیست اما توی وبلاگ من از مطالب جدید به شمار میاد واون داستان هایی هست که نویسندش خودم هستم و در وبلاگ قرار میدم.در این پست میخوام در مورد پادکست هفتگی وبلاگ براتون توضیح بدم.این پادکست "میهن کست" نام دارد و هر پنجشنبه بجز روزهای ماتم در اختیارتان قرار میگیرد.این پادکست دارای بخش های مختلفی هست که چندتای آنها را نام میبرم:
1- بررسی مهم ترین اتفاقات هفته
2-پندها و اندرزها و سخن بزرگان                                                                                    
3-نکته ی روز
4- موسیقی
5- طنز
6- تحلیل هفته-اعتراض
و ...
بخش های دیگری هم وجود دارند که دیگر نام نمیبرم البته یه بخش هم مربوط به بررسی تاریخ ایران هم هست که امیدوارم براتون جالب باشه...خلاصه امیدوارم که این آیتم بتونه رضایت شما رو جلب کنه.البته باید اینو بگم که هر شماره از پادکست موضوع خاصی رو دنبال میکنه و تمامی این بخش ها که در پادکست خواهند بود،در چهارچوب اون موضوع دنبال میشوند.پس منتظر باشید...

سلامی دوباره

بازهم سلام عرض میکنم خدمت دوستان گرامی

خوب بالاخره مشهدمونم رفتیم و برگشتیم.و خدا رو سپاس که با دست پر هم برگشتم.برای همه  کسانیکه  التماس دعا داشتن هم دعا کردم و امیدوارم دعام مستجاب بشه.هیچی نشده دلم واسه اونجا تنگ شد.خیلی فضای روحانی جالبی داره ...اگه خدا بخواد یه روز همگی باهم میریم

خوب خلاصه بگم که حسابی جای همتون خالی بود.رهبر هم که باما هماهنگ بود اومده بود غبار روبی البته بگما دلم هم براتون تنگ شده بود.راستی امروز هم بازی پرسپولیس - استقلال هست که ایشالا پرسپولیس میبره...

دیگه چیزی ندارم بگم فقط میگم منتظر یه سری آیتم های جدید باشید که میترکونه

فعلا خدا نگهدار

پیش بسوی مشهد!


با سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم...یه هفته ای نبودم.چون رفته بودم یه سفری کاری!البته من با این سنم که نمیتونم کار کنم اما باید بگم که واسه ی فیلمبرداری از چند مکان تاریخی به یه منطقه ای سفر کردم که یه هفته طول کشید که البته دوروز آخرش مریض شدم و نتونستیم از یه مسجد سلجوقی تصویر برداری کنیم.یه روزی میشه که برگشتم اما حوصله ی نوشتن در وبلاگ نداشتم اما دیگه این پستو میذارم تا دوباره هفته ی بعد بیام.راستشو بخواید سه شنبه ی همین هفته یعنی 22 شهریور ماه میریم مشهد.خدارو سپاس که امام رضا مارو طلبیده....از طرف همه ی شما واسه زیارت میرم مشهد و امیدوارم نائب الزیاره خوبی باشم...(البته دوست ندارم عربی حرف بزنم اما دیگه این یه کلمه رو عربی گفتم !)

تا هفته ی بعد که از مشهد برگشتم و تا بروز رسانی دیگر خدانگهدار!