فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

پیش بسوی مشهد!


با سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم...یه هفته ای نبودم.چون رفته بودم یه سفری کاری!البته من با این سنم که نمیتونم کار کنم اما باید بگم که واسه ی فیلمبرداری از چند مکان تاریخی به یه منطقه ای سفر کردم که یه هفته طول کشید که البته دوروز آخرش مریض شدم و نتونستیم از یه مسجد سلجوقی تصویر برداری کنیم.یه روزی میشه که برگشتم اما حوصله ی نوشتن در وبلاگ نداشتم اما دیگه این پستو میذارم تا دوباره هفته ی بعد بیام.راستشو بخواید سه شنبه ی همین هفته یعنی 22 شهریور ماه میریم مشهد.خدارو سپاس که امام رضا مارو طلبیده....از طرف همه ی شما واسه زیارت میرم مشهد و امیدوارم نائب الزیاره خوبی باشم...(البته دوست ندارم عربی حرف بزنم اما دیگه این یه کلمه رو عربی گفتم !)

تا هفته ی بعد که از مشهد برگشتم و تا بروز رسانی دیگر خدانگهدار!

نظرات 10 + ارسال نظر
Roya.k جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

خوش بگذره برای ما هم دعا کن

حتما.....چشم

site01 جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.site01.fay.ir

3531232102بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fay.ir

تولدانه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com/

ممنون برای ثبت نام در وبلاگ تولدانه . محمد جواد عزیز نام شما وارد شد . در صورت وجود اشکال ما را درجریان بگذار . به امید لحظه های خوش در کنار هم .

نه مشکلی نیست موفق باشید

محدثه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

الهییییییییی!
خوش ب حالت!
ما رو هم دعا کن!

چشم حتما دعاتون میکنم

امین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://motehavvvelin.mihanblog.com/

قربون داش محمدجواد
ما رو هم دعا کن ...
من خیلی وقته مشهد نرفتم ... یه دو هفته ای میشه ....
قربونت ... باز هم التماس 2آ

چاکرتیم
چشم حتماااااااااااااااا

ali دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://hees.blogsky.com

سلام !
دعا یادت نره!

دعاتون کردیم عزیز

noogina چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.noogina.blogfa.com

دعا یادت نره...........!

حتما...البته دیگه رفتمو برگشتم و همتونم دعا کردم

رسای بلا - لیدا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟ البته مطمئنا خوش که هستید مگه می شه رفت پابوس آقا امام رضا و خوش نبود . خوب زیارتتون هم قبول . ایشاالله سفر مکه و کربلا ( البته باهم . از خوندن مطالب وبت خیلی لذت بردم مخصوصا بخش مربوط به نقد آهنگ یانی ُ آفرین به این همه نکته سنجی و ریز بینی اولش مطالب رو خوندم و بعد آهنگ رو گوش کردم و دیدم بابا ایول دقیقا همون طور که نوشته بودی پیش می رفت . تو بخش مربوط به ادب هم خییییییییییییلی باهات موافقم و امیدوارم دوباره همه درکمال ادب و احترام باهم برخورد کنند . راستی به ادرسی هم که گفته بودی سر زدم اما متاسفانه به روز نبود اونجا هم برات کامنت گذاشتم مطالب اون وب هم قشنگ بود البته ببخشید بخاطر این همه تاخیر چون متاسفانه سیستم خراب شده بود و دوماهی تو تعمیرگاه بود و فرصت نمی کردیم بریم دنبالش . ولی رویهمرفته بهت تبریک می گم و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی . به خانواده محترم خصوصا دایی جان سلام برسون و ازطرف من زیارت قبول بگو .بازم مزاحمت می شم .
خدانگهدار داش رسا هم سلام می رسونه

به به.........سلااااااااااام عرض شد....
خیلی ممنونم...

اون وبسایته فعلا از دسترس ما خارج شده و نمیتونم بروزش کنیم اما سعی میکنیم یه کارایی توش انجام بدیم
مطالب هم قابل شما رو نداشت
مزاحم چیه؟شما مراحمید خوشحال میشم سر بزنید

افی گربه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

التماس دعا داریم.ایشالله هر چی از خدا میخوای بهت بده.موفق و سربلند باشی.مرسی به خاطره همه ی زحماتی که میکشی .

منم از تو بخاطر اینکه سر میزنی سپاس گذارم

افی گربه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

هه انگار دیر اقدام کردم تو فرستادن نظر. هههههههه
میدونم که برای همه دعا کردی.زیارت قبول

ممنوووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد