فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

می جنگم ...!

باید خدمتتون عرض کنم که حدود یه سال پیش از معاون پرورشی مدرسه ی راهنماییم سی دی ای گرفتم که موضوع فراماسونری و همچنین سخنرانی "دکتر رائفی پور" درش موجود بود.درون اون سی دی مستند ظهور ساخته ی عبدالله هاشم هم بود.زمانیکه تمامی محتوای این سی دی رو مشاهده کردم.بسیار در زمینه ی فراماسونری و همچنین شیطان پرستی و آمریکا علاقه مند شدم.اون موقع ای دی اس ال نداشتم.واسه همین نمیتونستم کامل در مورد فراماسونری تحقیق کنم!اما از زمانیکه اینترنت ADSL وصل شد در این زمینه تحقیقات گسترده ام رو انجام دادم.مستند "ظهور" رو گروهی بنام "بیداری اندیشه" انجام داد که توی تحقیقاتم اتفاقی با انجمن این گروه بر خورد کردم!پس از اون در این انجمن عضو شدم و فعالیت های گسترده ای رو انجام دادم و حتی با اعضای این گروه حضوری هم ملاقات کردم و بعضی اوقات هم جلسه های حضوری برگذار کردیم! در همون اوایل من که شستشوی مغزی شده بودم مثل اعضای این انجمن به خیلی چیزها گیر میدادم.اما خوشبختانه به افکار نه چندان جالب این گروه پی بردم.متوجه شدم که ایرادگیری های بیجا انجام میدن و همه چیز رو زیر سوال میبرن!در هر موردی که اصلا توش تخصص ندارن دست میبرن و نظر میدن و فکر میکنن که همه چی دون شدن!از همه بدتر ،مخالفت ها رو بر ضد کوروش بزرگوار تشدید کردند و باستان ستیزی رو زیاد کردن.....واقعا چیزی نبود که اینا بهش گیر ندن!اینجا بود که مغز بنده دستور داد که عزیز،از این گروه بزن بیرون ،زود -تند-سریع!

یه زمانی از اعضای فعال این گروه بودم اما الان دشمن این گروه شدم!

هرجا حرف درست بزنن قبول دارم اما حاضرم شرط ببندم 95 درصد حرفاشون مضحک و ناحق هست!پس بر علیه این گروه مبارزه خواهم کرد.هیچ اسمی برای مقامشون نمیتونم توصیف کنم بجز،جاهل

دارن پاشونو از گلیمشون دراز تر میکنن و من تا بتونم نمیذارم چنین کاری رو کنن،حالا جالب اینجاست اومدن میگن با همسنگرت خوب رفتار کن!چه سنگری چه کشکی؟

آقا من مسلمونم و منتظر مهدی موعود که شما هم منتظرشید هستم اما باهاتون مخالفم.قرار نیست وقتی باشما مخالف میشم ضد (نعوذبالله) امام زمان بشم که،پس باهاشون باید یه مبارزه ی جدی کنم!دارن مغز مارو شستشو میدن و دیگه باید بس کنن......شاید برخی بگن افراطی نباش اما باید بگم که من افراطی نیستم و در اصل دارم با افراطی ها میجنگم!

پس باهاشون میجنگم....!


پانوشت:دوستان گرامی سعی کنید که کسی شمارو شستشوی مغزی نده،همیشه و همیشه اینو یادتون باشه که تهمت زدن و ایراد گرفتن بیجا خودش گناهه،همونکاری رو که این گروه انجام میده،کسی که به اسم رضای خدا به هرچی گیر بده قابل اعتماد نیست،پس به چنین افرادی اعتماد نکنید!

نظرات 2 + ارسال نظر
Alafam یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

اره واقعا حق باتو هست فقط چون ملاقات حضوری هم داشتی مراقب خودت باش چون بعدا مشکلساز میشه
ممنون که بهمون خبر دادی اصلا هرچی شما در مورد فراماسونری بگی قبول!

افی گربه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

خوبه که به خودت اومدی و از اون گروه اومدی بیرون و گرنه خدا میدونه بعدش چی در میومدی از تو اون گروه.به هر حال مواظب خودت باش

یه بسیجی نفهم در میومدم
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد