فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

میهن کست- شماره چهارم

هوووووووف......بالاخره این شماره رو هم میکس کردمو خلاصه تمومش کردم.این شماره خیلی خستم کرد 7 ساعت کارمو گرفت!! اونم بخاطر دست تنها بودن توی این شماره بود!یعنی این داش امین ما نمیدونم چرا نتونست واسه این شماره مطالب خودشو آماده کنه...منم نمیخواستم مثل دفعه ی قبل تاخیر داشته باشیم بخش های امین رو هم اجرا کردم! در این شماره به مناسبت روز بزرگداشت حافظ شیرازی موضوع پادکست درمورد شعر و ادبیات هست.حالا شاید برخی از دوستان براشون چندان جالب نباشه چون مثل شماره های قبل چندان شوخی نکردیم.اما دانلود کنید ضرر نمیکنید! در ضمن یادتون نره که به درخواست های آخر پادکست هم توجه کنید.اما حسابی خستم کرد ولی من کمر خم نکردمو بدین وسیله خستگیمو بدر کردم خوب دیگه سرتونو درد نمیارم.بریم سراغ شماره چهارم میهن کست!


دانلود پادکست باکیفیت بالا (HQ)

لینک دانلود

دانلود پادکست با کیفیت پایین (LQ)

لینک دانلود 1

لینک دانلود 2


پخش آنلاین


شماره های پیشین "میهن کست" :


- میهن کست - شماره یکم

- میهن کست - شماره دوم

- میهن کست - شماره سوم


نظرات 8 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://motehavvvelin.mihanblog.com/

خسته نباشی عزیز
شرمنده واقعا ... خیلی کار ریخته سرم ...
شماره بعد جبران میکنم ....

سلامت باشی داداش
اشکالی نداره مهم نیست!
چاکرتیم

behrad.atomic جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://:(

خوب بود...مرسی

قابل شما رو نداشت
اما یادت رفت موضوع رو بگیا
نکنه گوش ندادی

محدثه جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

یعنی من که ای دی اس ال ندارم،عملا اینجا مثل خیارشور میام میرم!!!!


خوب عزیز فکر کنم شما بتونی بوسیله پخش آنلاین گوش بدی
وقت چندانی رو نمیبره!

نسلی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

بابا عجب کاری کردی صدای پای آب سهرابو گذاشتی
یه زمانی روزی 10 بار اینو گوش میکردم

راستی تو این شماره خیلی رفتی تو کار شعرو ادبو خلاصه هنر (افرین )
امیدوارم تو کارای بعدیت از هنر بیشتر بذاری

چطوره در مورد سازهایی مثل ویلون که غربیها از روی کمانچه ما تقلید کردن و یا گیتار که از روی سه تار و یا عود و ... تقلید کردن هم مطالب جالبی رو بیاری

اسمشو هم بذار دزدی هنر
توی چین هم دارن شهر کاشانو کپی از روی شهر کاشان ما میسازن اونم موضوع مهمیه حتما اسم اینو هم بذاری دزدی هنر و فرهنگ

ممنونم نسلی جان بابت دیدگاه پر ملاتت
قابل شمارو هم نداشت!
باشه اگه پیشنهاد دیگه ای نباشه حتما اینکارو میکنم محمد جان (نسلی جان)بسیار ممنونم بابت این پیشنهادی که دادی
ممنونم نسلی جان

mhm5076 یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام

خسته نباشید

با بخش طنز خیلی حال کردم

کلی خندیدم

ولی این هفته خیلی آیتما کم بود

اکثر دقایق این شماره هم مربوط میشد به صدای استاد شکیبایی

ولی بازم خسته نباشید

وای ... منم میخوام بدین وسیله خستگیم رو به در کنم .

دلم آب افتاد ...

ممنون

ممنونم محمد حسین جان که دیدگاهت رو بیان کردی
آره میدونم آیتما کم بود تو پادکست هم معذرت خواهی کردم
به بزرگی خودت دیگه ببخش
خوب آدرس پستیتو بده تا واست یه کیلو بفرستم

Mohammad دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://truth.gigfa.com

از تمامی دوستان گرامی بخاطر نظرهایی که دادند سپاسگذارم
اما باید این خبر رو بهتون بدم در صورت کم بودن حمایت،پادکست منحل خواهد شد

امیر دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام داداش
ببخش انقدر دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم...!
این شماره رو هم دانلود کردم.راستش یجوری نسبت به شماره های قبلی افت داشت که اونم بخاطر نبودن امین بود.فکر کنم امین برگرده دوباره پادکست سیر سعودی خودشو پیش بگیره

سلام عزیز...!
نه اشکالی نداره
باشه حتما....ایشالا امین بیاد بهتر میشه
ممنون که دیدگاهتو بیان کردی

MHJ شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

خیلی خوب بود ... خسته نباشید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد