فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

باران . . .


باران می بارد ...

                

                       صدای چک چک قطره ها

                        میزند ضربه ها

                          بر این دل بی دوا

          

ادامه مطلب ...

عدالت ؟!

یکی از دوستان در پست پیشین گفته بود که این چه عدالتی هست که خدا مرد رو به اندازه ی زن دوست نداره... در جواب ایشون فقط میتونم سخنان دکتر علی شریعتی رو درمورد زن بگم ...

فکر کنم با خواندن این مطلب این دوست عزیزمون دیگه قانع بشه که باید هم اینگونه جایگاه زن در پیشگاه خداوند بالا باشه نسبت به مرد...

در ضمن از تمامی خواهران گرامی بخاطر برخی کلماتی که در ادامه بیان میشه عذر خواهی میکنم اگه ناراحت شدند!

ادامه مطلب ...

محبوبت زن در پیشگاه خداوند!



چرا زن‏ها 6 سال زودتر از مردها مجبور به انجام نماز و روزه و سایر تکالیف شده‏ اند؟ آیا این ظلم در حق زن‏ها نیست؟

این سوالی است که ممکن است در ذهن و زبان خیلی از زنان جامعه طرح شده باشد که براستی آیا این بلوغ زودهنگام زن نسبت به مرد، مطابق با قانون فراگیر عدل خداوندی است؟ مکلف شدن زودهنگام زنان به تکالیف سنگین شریعت، آیا تبعیض ناروا نسبت به او انگاشته نمی شود؟

ادامه مطلب ...

بازم ....

بازم دلم گرفته!

انقدر دیگه وضعیتم بده که حوصله ی انتخاب تصویر برای این پست رو نداشتم .

دیگه واقعا دارم خسته میشم!...دوستان ! عزیزان ! دیگه واقعا دارم کم میارم! البته امروز که عید بود به خودم میگفتم حضرت ابراهیم بخاطر خدا حاضر بود پسرشو بکشه بعد من بخاطرش نتونم صبر کنم؟! یخورده صبر بخرج بدم؟

اما الان دیگه واقعا دارم کم میارم....میترسم نتونم ادامه بدم.از هرکسی هم که کمک میخوام یه چیزایی میگه که با عقل من جور در نمیاد...البته بجز برخی دوستان که خیلی بهشون ارادت دارم!

در کل دیگه دارم کم میارم.....

آخه به خدا به پیر به پیغمبر خیلی سخته! نمیخوام الکی بهونه بیارم



اما واقعا کم آوردم!!!!



از طلا بودن پشیمان گشته ایم      مرحمت فرموده مارا مس کنید

احمقان محض!

پس از اینکه مستند "یادمان جاویدان" رو توی وبسایت آپارات آپلود کردم.انتظار داشتم که این جنبشی ها بیان و نظرات بسیار بچگانه و مضحکشون رو بدن!


یکی اومده بود میگفت :«کوروش یه ظالم و بت پرست بود» آخه یکی نیست به این مردک بی سر و ته بگه که آخه تو چجوری به این نتیجه رسیدی؟بر چه اساس این مزخرفات رو از اون دهن نه چندان پاکت داری میدی بیرون که میگی کوروش ظالم بوده؟ اصلا چقدر تحقیق کردی درمورد تاریخ ایران که داری این چرت و پرت هارو میگی؟ اصلا تا حالا اسم تاریخ به گوشِت خورده؟ بلدی که پارس رو با چه "س" مینویسن؟

ادامه مطلب ...