فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

آه که اینطور!

همونطور که بسیاری از شما ها خبر دارید بازی Battlefield3 بازی ای هست که برضد ایرانیا ساخته شده!و بسیاری از تریلر ها و تصاویر گواه این گفته هست.اما نکته ی بسیار جالب درمورد این بازی،انجام دادن و یاد انجام ندادن این بازی توسط هموطنامون هست!(البته بگم چندتا از دوستان گفتن که توی یه انجمن بازی خارجی 95 درصد از کاربرا گفتن با بازی مشکل دارن و نمیتونن انجامش بدن..خدارو شکر :دی)

الان بحث هایی در این مورد شده که چرا نباید این بازی رو انجام بدیم ویا بازی کردن این سری چه مشکلی داره؟



درپاسخ به این پرسش،باید توضیح بدم که چون این بازی صراحتا(تکرار میکنم صراحتا) برضد ایران ساخته شده نباید با خریداری و همچنین انجام دادن اون حمایت بشه.چون اینجوری داریم بی غیرت بودن خودمونو به کشورمون نشون میدیم!


شاید بگید که : خوب برضد خیلی از کشورا از جمله آلمان و فرانسه هم بازی ساختن!اما باید بگم که دلیل اعتراض نکردن آلمانی ها و یا فرانسوی ها بخاطر اینه که روابط دوستانه ای با آمریکا و یا انگلیس دارن اما ایران و آمریکا (و انگلیس) با هم دشمن هستن و ساخت چنین بازی هایی صددرصد بخاطر اینه که ایرانیا رو جلوی اذهان عمومی بد جلوه بدن! بذارید یه مثال براتون بزنم : قضیه ی 11 سپتامبر یادتونه ؟ که خودشون برج هارو زدن و انداختن تقصیر مسلمانان؟خوب در اینجا هم همینطوره!این بازی هارو میسازن تا اذهان عمومی رو نسبت به ایران خدشه دار کنن! و همچنین با اینکار میخوان هویت ایرانی و ملی مارو در جهان زیر سوال ببرند و این چیز بسیار بدی هست.


به همین دلیل هست که نباید بازی بلتلفیلد3 رو انجام داد چون اینجوری یه خیانت سایبری(اوهو خودم یه چیزی ساختم همینجوری) به کشور خودمون کردیم. از دیدگاه بنده هرکس که این بازی رو انجام بده غیرت چندانی در مقابل ایران نداره!البته بجز برخی از افراد که فقط برای نقد،این بازی رو انجام میدن ! پس دوستان(گیمر)!بیاید یبار دست از این هوس ها برداریم و بخاطر بالا بودن گرافیک یه بازی و یا خوب بودن گیم پلی یک بازی ،کشور خودمونو نفروشیم!بیاید به میهنمون تعصب داشته باشیم!

اما دریغ از غیرت برخی ها که بخاطر قوی بودن گرافیک یه بازی بسیار پست ، اونو انجام میدن!دریغ!


پانوشت : شنیدم پخش این بازی در ایران ممنوع شده و جریمه های سنگینی بابت فروش و یا خرید این بازی باید پرداخت.بله کسی رو که با انجام دادن این بازی میهنشو میفروشه باید جریمه کرد!


پانوشتی دیگر : میبینید چه دنیا پست شده؟ همه ریختن سر ایران تا نابودش کنن! چقدر اسف بار هست که به دانش بازیسازی برخی اهمیت نمیدن و اینجوری هم بر ضد ایران بازی میسازن.ایکاش با حمایت های مردم و همچنین مسئولین بشه بازی هایی ساخت که تو دهن این جور بازی های بزنه! آمریکا داره با توپ و تفنگ و رسانه و سینما و بازی رایانه ای به ایران میتازه اما ما هیچ!

نظرات 4 + ارسال نظر
امـــیر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

آه که اینطور!

حــــــسام پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

خوب ببین محمد جواد جان...
حرفت درسته منم قبول دارم! اما باید بشینیم یه راه حل پیدا کنیم تا مسئولین بهمون برای بازیسازی بیشتر اهمیت بدن وگرنه کلامو پس معرکست!
اما با این وضعی که داریم خیلی سخت هست!

اره والا

محسن پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://bakhyr.blogsky.com

سلام. اگر این بازی مجاز یا غیرمجازش در ایران تکثیر پیدا کنه، همون اتفاقی می افته که دشمنهای ایران می خوان. بعضی از مردم میگن مشکل اینها با جمهوری اسلامیه، ولی حقیقت اینه که اینها هر وقت خواستن ایرانیا رو تحقیر کنن، مردم عادی رو تحقیر کردن و حشی نشون دادن.

یک خاطره:
بیمارستان شلوغ شلوغ بود. عملیات نبود، گرمای هوا همه را از پا انداخته بود. دکتر سرم وصل کرده بود بهش. از اتاق می رفت بیرون ، گفت «بهش برسید. خیلی ضعیف شده.» گفت «نمی خورم.»
گفتم «چرا آخه؟»
- اینا رو بر ای چی آوردن این جا؟ مریض ها را نشان می داد.
– گرمازده شدن خب.
– منو برای چی آوردن؟
– شما هم گرمازده شدین.
– پس می بینی که فرقی نداریم.
گفت «نمی خورم.»
«حسین آقا به خدا به همه گیلاس دادیم. این چن تا دونه مونده فقط .»
گفت «هروقت همه ی بچه های لشکر گیلاس داشتند بخورند، من هم می خورم.»

خاطره ای بود از شهید حسین خرازی، فرمانده شهید لشکر امام حسین و عملیات کربلای پنج.

به راستی اگر ما شهدا را الگوی خویش قرار می دادیم، در این کشور اینقدر دزدی و تقلّب وجود نمی داشت؛ اینهمه ریاست طلبی وجود نمی داشت. الگوهای ما امروزه سرمایه داران و ثروتمندان هستند، زیبایی را در چهرۀ زیبا و صدای خوش می بینیم.

دقیقا...بسیار سپاسگذارم بخاطر این دیدگاه پر محتوا
و همچنین عجب خاطره ی تامل بر انگیزی بود!

افی گربه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

چه جالبوچون تا قبل از باز کردن وبلاگ داشتیم درمورد این بازی صحبت میکردیم.تو همه جا پخش شده و جریمش خیلی سنگینه ولی متاسفانه ما جوانای ایرانی بعضیامون لجبازو کنجکاویم و وقتی میگن فلان بازی رو نکن بدتر میره سمتش بینم چی داره که میگن بازی نکن.همینجوریه که زودتر پخش میشه تو جامعه.اینا همش بهونست

آره والا
کاملا باهات موافقم
آه که اینطور!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد