فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

احمقان محض!

پس از اینکه مستند "یادمان جاویدان" رو توی وبسایت آپارات آپلود کردم.انتظار داشتم که این جنبشی ها بیان و نظرات بسیار بچگانه و مضحکشون رو بدن!


یکی اومده بود میگفت :«کوروش یه ظالم و بت پرست بود» آخه یکی نیست به این مردک بی سر و ته بگه که آخه تو چجوری به این نتیجه رسیدی؟بر چه اساس این مزخرفات رو از اون دهن نه چندان پاکت داری میدی بیرون که میگی کوروش ظالم بوده؟ اصلا چقدر تحقیق کردی درمورد تاریخ ایران که داری این چرت و پرت هارو میگی؟ اصلا تا حالا اسم تاریخ به گوشِت خورده؟ بلدی که پارس رو با چه "س" مینویسن؟

اگه چندتا از این سوالا بپرسی میفهمی که نخیــــر این آقا کلا پرت هست از قافله! نه دوتا کتاب تاریخی خونده نه خودش تحقیق کرده نه چیز دیگه ای...

حالا جالبه میای بهش میگه فلان علامه اومده داره میگه فلان بوده بصار بوده! بعد میگه نه اون موقع دانشش کم بوده...آخه آدم نفهم تو چرا چیزی حالیت نیست؟ وقتیکه به نفع خواسته های شما حرف میزنن میشن دانشمند اما زمانیکه به نفع شما نیست میگید اطلاعات کافی نداشته؟

بابا به پیر به پیغمبر از این رفتار هاشون میشه فهمید که اصلا یه حرف حق از دهنشون در نمیاد،بعد میخواید منطقی ببینید آیا راست میگن یا دروغ؟


آقا رفته توی یه پایگاهی ، یه بی فکر اومده بهش گفته که ایران بر ضد اسلامه این خنگ هم باورش شده و الکی هرجا میره اون دهن رو باز میکنه میگه این ظالم بوده اون ظالم بوده...بعد به ما میگن تعصب بیجا داری ! در صورتی که خودشون متعصب هستن و نمیخوان حقیقت رو باور کنن و اینجوری بقیه رو متعصب میدونن...


حالا با یه نفهم دیگه داشتم حرف میزدم میگفت : « اینجا سفارت اسراییل نیست که شما دارید این حرفا رو میزنید» در اینجا بود که به مغز پوچ این افراد پی بردم و فهمیدم که به هیچ صراطی مستقیم نیستن.....اصلا هیچی حالیشون نیست.

اصلا به نظر من وقت صرف کردن واسه اینکه مخ قرازه ی اینا راه بیفته حرامه!!!!!!


بعد فکر میکنن که هیچکس چیزی نمیدونه فقط خودشون میدونن! اصلا کلا روانی هستن! والا بخدا


پانوشت : معذرت انقدر لحنم تند بود!




جنبش بازنگری,جنبش تخریب تاریخ,تاریخ ایران,تاریخ ایران باستان,کوروش دوم,کوروش کبیر,کوروش بزرگ,اسلام راستین

نظرات 8 + ارسال نظر
امـــیر شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

باحال بود کلی کیف کردم....
دلم خنک شد!

محدثه شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

خب حالا شما انقدر خودشو ناراحت نکن!
من نمیدونم اینا واقعا نمیدونن ایران باستان کاملا در جهت اسلام حرکت میکرده نه خلاف جهتش؟!

بابا اینا عقل ندارن اصلا!!!!!!

Alafam یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

آره بابا خدایی اینا هیچی حالیشون نیست!
کوروش تو بهانه بودی!

Roya.k یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام....
من برگشتم/
اوه اوه ...ببین اینجا چه خبره!!!!
مستند رو بعدا باید ببینم..... الان نمیتونم
راستی قالب جدید مبارک !
میبینم که عکس خودتم اون بالا گذاشتی شهــــــــــــــــــــــــــــــباز!

سلام خوش اومدی!
باشه بعدا ببین ولی نظر یادت نره ها!
قالب؟!
قالب رو عوض نکردم و این موقتی هست...ایشالا دوباره همون قالب رو میذارم البته با کمی تغییرات !

معین یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

بابا حرف بیخود و بی جهت نزنید....
اصلا از این رفتارتون معلومه که هرکس طرفدار کوروش هست
دهنش لقه و سر و گوشش میجنبه و آدم نرمالی
کلا شما دیوانه اید بابا!
منطق ول کردید چسبیدید به تعصب !

ایناها یکی از همون احمقا اینجاست!

افی گربه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

پس نظره من کو که دیروز گذاشتم؟؟؟اقا من اعتراض دارم

خدایی اصلا واسه این پست نظرندادی!
مطمئنی؟

افی گربه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

مطمئن اندر مطمئنم.چندبار هم سند کردم.
خیلی نوشته بودم
اه

پس مشکل از بلاگ اسکای هست!

افی گربه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد