فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

بازم ....

بازم دلم گرفته!

انقدر دیگه وضعیتم بده که حوصله ی انتخاب تصویر برای این پست رو نداشتم .

دیگه واقعا دارم خسته میشم!...دوستان ! عزیزان ! دیگه واقعا دارم کم میارم! البته امروز که عید بود به خودم میگفتم حضرت ابراهیم بخاطر خدا حاضر بود پسرشو بکشه بعد من بخاطرش نتونم صبر کنم؟! یخورده صبر بخرج بدم؟

اما الان دیگه واقعا دارم کم میارم....میترسم نتونم ادامه بدم.از هرکسی هم که کمک میخوام یه چیزایی میگه که با عقل من جور در نمیاد...البته بجز برخی دوستان که خیلی بهشون ارادت دارم!

در کل دیگه دارم کم میارم.....

آخه به خدا به پیر به پیغمبر خیلی سخته! نمیخوام الکی بهونه بیارم



اما واقعا کم آوردم!!!!



از طلا بودن پشیمان گشته ایم      مرحمت فرموده مارا مس کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
افی گربه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

نگو اینجوری.برای رسیدن به هر هدفی یه مشکلاتی هم سر راه پیش میاد و باید تحمل کرد و از خدا کمک خواست.اگه این نا امیدی و بی صبری و زود کم اوردن نباشه دیگه هدف معنایی نداره.پس امیدتو از دست نده و به خدای بزرگ توکل کن.از هر جا امیدت بریده شد از خدا نا امید نشو.منم هر کاری از دستم بر میاد انجام میدم.امیدوارم که هیچ وقت نا امید نشی.بیا اینم یکم امید ماله خودمه میدمش به تو.میدونم که هدفه تو مهم تر از هدفه منه.خدا همراهت باشه

از این آخر حرفت خیلی ناراحت شدم!
واسه چی میگی هدف من از هدف تو مهم تره؟
رو چه حسابی؟
اصلا اینجوری حرف نزن که خوشم نمیاد! نمیشه که! دیگه اینجوری نگو هدف تو از هدف من بالاتر نباشه پایین تر هم نیست
پس اینجوری نگو!
میدونم برای رسیدن به هرهدفی باید مشکل ها رو پشت سر گذاشت! اما انگار گنده تر از دهنم لقمه برداشتم و دم به دم مشکلات جدید و بدتری ظاهر میشه!
میترسم نتونم ادامه بدم!

Alafam سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

قربونت بشم چرا کم آوردی؟
درکت میکنم....البته میدونم حرفمو باور نمیکنی که درکت میکنم شایدم درکت نمیکنم الکی دارم میگم درکت میکنم...
من معنی شعرتو فهمیدم!
داداش از شعرت معلومه که نمیخوای دیگه چنین شخصیتی داشته باشی
بلوغ زودرس خیلی بده و آدمو اذیت میکنه (چه از لحاظ فکری چه اجتماعی چه ...)
اما داداش یخورده صبر کن....میدونم دیگه از واژه ی صبر بدت میاد اما شاید خدا داره امتحانت میکنه! واست دعا میکنم!

والا نمیدونم درکم میکنی یا نه....آخه وضعیت اسف بار منو نداری که اینجوری میگی!
اره باهات موافقم داداش!
نمیدونم اصلا من مگه واسه خدا ارزش خاصی دارم که امتحانم کنه؟
فکر نکنم!!

سینا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

داداااااااااش؟
تو که این همه راهنمایی میکنی بچه های مارو (تو سایت) و بهشون امید میدی خودت چرا اینجوری میکنی؟
کم نبودن کسایی که با راهنمایی های تو زندگیشون خیلی خوب شده...
تو که میتونی زندگی دیگران رو خوب کنی چرا خودت نمیتونی واسه خودت کاری کنی؟
باید تلاش کنی عزیزم! میدونم وضعیتت خیلی بده بخدا میدونم...اما بخاطر خدا،بخاطر بچه ها بخاطر ایران بخاطر هرچیزی که بهش عشق میورزی،کم نیار!
توروخدا جا نزن!

آره میدونم....معمولا میگن "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی"
الان من نمیتونم از پس خودم بر بیام نمیدونم چجوری میتونم بقیه رو راهنمایی کنم!
اما مگه من آدم نیستم؟
حالا چون راهنمایی میکنم بقیه رو حتما باید اینجوری بدبختی بکشم؟
اگه خدا بخواد جا نمیزنم!

امــــیر سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

داداش بازم آیه ی یاس خوندی که !!!!!
میدونم حل کردن مشکلات تو کار حضرت فیله...پس فقط میتونم دعات کنم!

Roya.k سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام!
چی شده؟
تعجب میکنم فردی که این همه به کمک خدا ایمان داره اینجوری حرف بزنه!
داداشم مگه تو مرد نیستی؟
مگه پسر نیستی؟
چرا اینجوری میکنی؟
همش از ناراحتیت میگی؟
یه مرد باید محکم و استوار باشه نه هی آیه ی یاس بخونه!
امیدوار باش!

بابا منم آدمم بخدا!!
چرا فکر میکنی....
اصلا هیچی!
من یه سال همه چیز رو تو خودم ریختم حالا که اومدم یه خورده فقط یه خورده درد ودل کنم اینجوری...

محدثه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

چرا آخه چت شده؟
چه مشکلی پیش اومده برات؟

دست رو دلم نذار که خونه!

سینا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

میدونم عزیز
منکه نگفتم تو دل نداری...گفتم یخورده صبر کن
با خدا بیشتر درد و دل کن مثل همون داستان حضرت موسی(ع) شاید خدا خودش کمکت کرد و از زیر این بار مشکلات سالم بیرون اومدی!

آره یادمه...
باشه به راهنمایی هات عمل میکنم!

افی گربه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

ای بابا.حالا اگه مارو مهرمه خودت میدونی بگو مشکلت چیه شاید تونستیم کمکت کنیم

شما که میدونی چیه...طبق معمول همون مشکلات اما خییلی شدید تر! وبدتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد