فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

یک جشن، یک قهرمان

در حالی که در این روز ها تمامی مسیحیان عید "کریسمس" را جشن میگیرند و ما نیز خود را در جشن ها شریک میدانیم،چند صد سال پیش، مردی از تبار بوشهر، از تبار جنوب، در همین روزها برای بیرون راندن انگلیسی ها و هلندی های متجاوز،همراه یارانش به جنگ با آنها می پرداخت.


   مردی که غیرت ملی ودینی او هیچگاه اجازه آن را نمیداد که اجنبی های متجاوز حتی وجبی از خاک میهنش را چپاول کنند.

  آری! اوست میرمهنا! کسی که مردم بوشهر به یاد او و دلاوری هایش درخت سدری را بنام « کُنار مهنا» کاشتند و همان کس که به پاس تلاش هایش جزیره و بندری را هم  " میر مهنا " نامیدند.


« سال نو میلادی بر هم میهنان مسیحی  و پاسداشت دلاوری های میرمهنای بزرگـــــ بر ایرانیان فرخنده باد»




پانوشت : مثلا قرار بود نیام اینترنت اما گذاشتن این پست رو وظیفه ی خودم دونستم و  دوباره اومدم و یه پست دیگه هم زدم!!


پانوشت : راستی در اندیشه زدن یه سایت هستم!!

پانوشت : راستی آخـــــــــر تخلص و اسم مستعارم شد : " پارسیــــــــــــا"  - یعنی پسر (یا مرد) ایران زمین-

نظرات 9 + ارسال نظر
امــــیر دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

اییییییییییییول داداش بنامز به اطلاعاتت...
خوش به حال تو...
چه زندگی ای داری....سر شار از پاسداشت و زیبایی
کاش منم اینجوری بودم و از خیلی چیزا آگاه بودم...
منم هم جشن کریسمس و هم مبارزات میرمهنا رو به همه تبریک میگم...
موفق باشی جنابــــــ آقای پارسیـــــا!
منتظریم ببینم چه وبی میزنی دیگه!

نه داداش شکسته نفسی میفرمایید....
ممنونم داداش

افی گربه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

مرسی که از استان مه هم چیزی نوشتی.نمی دونم چرا بیشتر مردم ایران فکر میکنن مردمه بوشهر سیاه پوستن و عربن در صورتی که اصلا اینطور نیست و درصد کمی عرب تو شهرن.اینو خواستم بگم که شما هم دچار اشتباه نشین.داداش یه فرده دیگه هم خیلی معروفه شدید.اسمش رئیس علی دلواره که سد و هر چیزی که هست به اسمه این شهیده

خواهش میکنم...
اما کسی چنین فکری نمیکنه!!
بعدش هم خب عرب باشن! مگه چیه؟
بالاخره هموطن هستن دیگه!
در ضمن سیاه پوستی عیب نیست که چرا فکر میکنی عیبه؟
منکه اصلا چنین اشتباهی رو نکردم و نخواهم کرد...
بابا میشناسمش...البته رییس علی دلواری هست!! نه دلواره!

Mahdigp سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.umu.ir

ایول ! من هی میخواستم بدونم این اسم از کجا اومدههههه
ممنون ! عالی بود ! 1+

قابل شما رو نداشت...
ممنونم

افی گربه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

اخه من میدونم که خیلیا این فکرو میکنن.بعدشم من که نگفتم سیاه پوست بودن عیبه.من گفتم؟؟؟؟؟چه جلافتا
اونم گفتم اسمش رئیس دلواره - ه به معنی است هست.افتاد؟؟؟؟
گیر دادیا.همه چی. برعکس میفهمی.هر چیه زیره این سره امتحاناست.اصلا مشکل از من.اقا بی خیال شدیم رفت.همینقدر که اسمه بوشهر تو وبلاگت اومد خدا رو شکر

نه بابا اصلا مشکل از تو نیست...
اره آجی افتاد! چرا میزنی؟
بابا کم نگفتم از بوشهر ....ای بابا

علی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام دادا
خوبی؟
آره خمس فقط به پول تعلق میگیره و تعیین سال هم با خود آدمه.
هوممممممممم....بوشهر هان؟!!
میدونی که ما تا بوشهر 2 ساعت راهیم؟! میدونی؟!
بای بای!

ممنونم داداشی.......
که اینطور!

محدثه پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

چ اسم خوشگلی!
مبارکهههههههههه!!!

ممنوووووووووووون!

افی گربه شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

من نگفتم که عرب بودن عیب داره البته داره ولی منظره من این نبود.خیلیا اشتباه میکنن تو این مورد که بوشهریا سیاهن که اینم نمیگم نیست ولی اونقدراهم که تو فکرشونه نه.

چی بگم والا!

jahan00m شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.jahan00m.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدی
پرسیدی وبت رو چه جوری پیدا کردم
قصه اش درازه
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود مهران تنها نشسته بود
داشتم همینجوری تو اینترنت میگشتم
که رفتم وبلاگ آقای مرادی وقتی نظراتشو دیدم
اسم تو رو هم اونجا دیدم
گفتم برم ببینم که کیه
اومدم تو وبت
پروفایل خودت رو خوندم بعد فهمیدم...
گفتم بابا دمت گرم
عجب وبلاگی برا خودت راه انداختی...
.
.
.
.
.
.
داستان رو حال کردی!!
بازم بهت سر میزنم
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی !
یا علی

اوه اوه پس چقدر زحمت کشیدی تا منو پیدا کنی!
خوشحال شدم داداش
باشه حتما سر میزنم!
تو هم همینطور!

ستاره18 دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://a0fard18.blogfa.com

اخههه
خیلی قشنگ بود مشکل ما ایرانیا اینه که داریم از هویت خودمون فرار میکنیم

دقییییییییییییییییییییییییییقا.....
آفرین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد