فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

نگذاریم این یکی را نیز از ما بگیرند



مدتی است که سازمان ملل متحد نظرسنجی ای گذاشته تا عید نوروز را از ما بگیرد و اعلام نموده که اگر یک میلیون ایرانی ایمیل نزنند این عید بزرگ - که از هزاران سال پیش برای ایران بزرگ بوده - به نام افغانستان ثبت خواهد شد! اما گویا فقط باید تعداد رای های ما بیش از افغان ها باشد!
حال اگر رگ ایرانی شما باد کرده و عرق ملی دارید و به خاک میهنتان احترام میگذارید و میخواهید نشان دهید که یک ایرانی هستید، با رفتن به این لینک،به کشور خود یعنی ایران رای دهید.

فقط حواستان باشد که بصورت خودکار سایت روی افغانستان تیک زده، یادتان نرود که تیک را به ایران تغییر دهید.

توجه :این پست به منظور تایید صد در صد این نظرسنجی و حساسیت بی جهت نسبت به آن نمیباشد، خودم نیز میدانم با این چیز ها نوروز از ما گرفته نمی شود؛اما بهتر است در هرجا نشان دهیم که به فرهنگ خود بی اعتنا نیستیم!

نظرات 7 + ارسال نظر
amin.saj پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

ممنون دادا.خوشحالمبا کسایی دوستم که واقعا ایرانین.

خواهش...
لطف داری دوست گرامی...
وظیمه...
منم با داشتن دوستانی همانند شماها شادمانم!

طنزورزش سنان پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.senan.blogsky.com

طنزورزش سنان مصیبت وارده به شماوخانواده محترمتان تسلیت میگوید.روحش شاد
www.senan.blogsky.com

سپاسگذارم!

nozamani پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.freedomvatanman.blogsky.com

درگذشت مادر بزرگ بزرگوار شما را تسلیت می گویم و امیدوارم پندهای بازگو شده را همیشه به گوش جان سپرده باشید.


اگر اجازه فرمائید می خواهم رای گیری مربوط به عید نوروز را در وبلاگم بگذارم،لطف فرمائید و پاسخ دهید

ممنون
وطن آزاد من

ممنونم.....بله اینکارو کرده ام ...البته اون بنده خدا زمانی نداشت که بهمون پندی بده بخاطر سکته ای که کرده بود!

بله بنده هم خیلی خوشحال میشم که اینکارو کنید....
سپاس!

محمد دوستی نیا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ق.ظ

بیخیال بابا این چیزا شایئه ای بیش نیست
با این حال من رفتم و زدم ایران
راستی مگه گرفتن نوروز از ما به همین راحتیه داداش من ؟
شاید بتونن اسمشو بردارن اما واقعیت هیچ موقع پنهون نمیمونه
بدرود

داداش با این حرفا خودتو گول نزن....
همینجوری گفتیم که هزارتا افتخار و نام و اسم ازمون گرفته شده!
والا سازمان ملل که براحتی میخواد ازمون بگیره!

jahan00m جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.jahan00m.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه دوست عزیز
به من هم سر بزنی خوشحال می شم
راستی من تو رو میشناسم بیای تو وبم تو هم منو خواهی شناخت
به امید دیدار

سلام ممنونم!
باشه حتما میام!

پریسا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://parisaaaaaa.blogfa.com

سلام ، ببخشید اگه لینکشو میدونید میشه بذارید؟
من هر کاری کردم نتونستم نظرسنجیشو پیدا کنم ، اگر گذاشتید تو وبتون لطفا خبرم کنید ، ممنون

سلام.....لینک به صورت خصوصی براتون فرستاده شد!
موفق باشید!

ستاره18 چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://a0fard18.blogfa.com

سلام
مرسی بابت مطلبت
از روحیه ی وطن پرستیت خیلی خوشم میاد............
موفق باشی.....

سلام...
خواهش....
ممنون خجالت زده کردین!
شما هم همچنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد